box F / A-18
KOREA

from

GSC

kokpit
ic_111.gif (67 bytes)
Základní informace
Recenze
Screenshoty
Konfigurace
Odkazy na výrobce a jiné  stránky
Patche , dema , ostatní soubory
ic_25.gif (58 bytes)
TYP : Simulátor letadla US NAVY 3Dfx : ANO
LETADLO : F / A - 18 " Hornet " multiplayer : ANO
VELIKOST : 1 x CD DEMO : ANO
SYSTÉM : WIN95 / NT 4.0 /   MAC
VYDÁNO : 1997 CENA CZ : 1.599,-
CENA US : 45,- $
ic_111.gif (67 bytes)
ic_25.gif (58 bytes)

HODNOCENÍ

Celkovy dojem velmi dobry, grafika excelentni (i kdyz kopce jsou vlastne jen polygony povlecene texturou), velmi dobre nebe, mraky, mesic, slunce. Malo objektu na zemi, ale pokud jsou (targets), jsou velmi podrobne a velmi hezke. Exploze nejsou spatne, ale nejsou tak uchvatne jako treba v F15 nebo ADF F22. Dobry je kokpit, podrobny, ale mohl by byt vice funkcni (neni aktivni, nelze pouzit mys). Nelze naprogramovat MFDy, FLIR je prakticky k nepouziti (oznaceni cile pomoci FLIRu a jeho hand-off bombam je strasne tezke). Nelze promitnout obraz FLIRu na HUD.

Co se tyce taktickych poznamek, je velmi, VELMI, tezke se vyhnout rizenym strelam (missile avoidance). V tom se shoduji vsichni ucastnici chat fora Combat Simu a poskytuji tam v tomto cenne rady, ale i tak je to hrozne. Porazit napr. Su-27 v leteckem souboji BVR je silenost, protoze Sucko ma asi 10 (nebo spise 10000, cha cha) radarem navadenych strel. Wingmani jsou k nicemu, vetsinou je sundaji po par minutach boje.

Minusy: chybi dynamicka nebo aspon polodynamicka kampan (ale je editor misi, ktery tento nedostatek chabe kompenzuje). Letovy model je asi dobry, ale co je velmi podivne - pristavani. Pri pristavani je efekt pozemniho vzdusneho polstare (ground-effect) tak prehnan, že je nutno letoun zbrzdit ubranim plynu nebo aerodynamickou brzdou tak, ze vylitne AoA a stroj vlastne spadne na drahu. Take pozemni navigovani (ATF, air-traffic order) je, mirne receno, priblble. Mate dovolenou vzletnout, ale kdyz vlezete na runway, BUM, a smete vas pristavajici AWACS. Dale hrozne vadi strategicka realita: Korean theatre of operation je prazdny, je tam jen par letadel: vy, wingmani, protivnici a target. Virtualni prostory postradaji zivost a pocit ponoreni se do akce. To posleze zacne dost vadit. A pak: predstavte si, ze nesete "nuke", jadernou pumu, na korejskou prehradu. Opravdu si myslite, ze takovato akce nebude mit zajistenou slozku SEAD (wild veasels) a nalezite A2A zajisteni? Ze by to dokazal jen jeden pilot a wingman? Me osobne se to nepovedlo (v nastaveni medium). Taky jsem nekde cet, ze ucinnost AMRAAMu je zamerne v simulaci oproti realite snizena, aby si pilot uzil srandicek pri BFM (basic flight maneuvreus) a pri dogfightu. No nevim, teda ohledne priblizeni realite je napr. Janes F15 nedostizna.

Plusy: perfektni multimedialni manual pro virtualni piloty, dokonala grafika, cas v misi plyne a to se obrazi na pocasi a denni dobe (stmiva se, vychazi mesic apod.). Bezproblemova instalace a rychle otevreni aplikace ve W95. Dobry sajt graphic simulations homepage, kde je k dispozici spousta veci vcetne map ONC a misi ke stazeni.

Doporucuji: koupit a vyzkouset, spise vhodne pro hard-core fanoušky, nedoporucuji pro ty, kteri si zahrajou "letadla" jedenkrat za mesic po nedelnim veprovem s pivem.

"SKYLARK"

JINÝ NÁZOR

Hned na uvod vyslovim toto: F/A-18 HORNET: Korea je jeden z najlepsich (ak nie najlepsi) PC flight simulator.
S hodnotenim na Vasej stranke nemozem v niektorych ohladoch suhlasit napr.

-
nedaju sa naprogramovat MFDy
- jednoducho preto ze toto nie je mozne ani u skutocneho lietadla (mimichodom u F-18ky nehovorime o MFD ale o DDI)

-
FLIR sa prakticky neda pouzit
- pouzitie FLIRu je prevedene absolutne realne


- je velmi tazke sa vyhnut riadenym strelam

- no ono to v skutocnosti je naozaj tazke, ale v tomto sime to programatori asi prehnali - ovela realnejsie je to prevedene v F-15 od JANE's
(ale da sa to, ale nie je to ziadna sranda a sundat take Sucko to chce vypalit po sebe aspon dve AIM-120)

- letovy model je asi dobry (lepsi vyraz je matematicky model)

- tak to si mozete byt isty ze je dobry (a to nielen vo vzduchu ale aj na zemi co sa napriklad o spominanej F-15ke povedat neda - mam na mysli spravanie lietadla na zemi) a co sa tyka poznamok ohladne podivneho pristavania s tym mozno suhlasit len velmi tazko

Inak nemam k Vasmu hodnoteniu vyhrady. Hlavne treba mat na pamati ze F/A-18 HORNET: Korea nie je hra !!! Je to velmi realisticky flight  simulator a ako taky asi naozaj nie je pre hocikoho, ale to povazujem len za plus.
"NINJA"

I VY SEM MůŽETE POSLAT SVůJ NÁZOR NEBO HODNOCENÍ !!

ic_111.gif (67 bytes)
ic_25.gif (58 bytes)

f18k_1 f18k_2 f18k_3
f18k_4 f18k_5 f18k_7 f18k_7 f18k_8
ic_111.gif (67 bytes)
ic_25.gif (58 bytes)

DOPORUČENÁ TESTOVACÍ
Pentium Pentium 150
16  MB RAM 32 MB RAM
PCI video Matrox Mystique 3D
3Dfx 3Dfx
CD ROM
Joystick
WIN 95
ic_111.gif (67 bytes)
ic_25.gif (58 bytes)

Graphic Simulations Corporation - výrobce
F/A - 18 Korea - simulátor
F/A-18 Korea - FAQ - pomoc s F/A-18
JINDE O F/A-18 HORNET KOREA
F/A-18 Runway - perfektní české stránky o F/A-18 ( letadlo i simulátor)
F/A-18 Runway - textury - kamufláže  pro F/A-18 Korea !!!
Canadian Hornet Korea Site - F/A-18 HORNET KOREA page
The Underworld F/A-18 Hornet Site - F/A-18 page
Hornet Hyperlink - F/A-18 page
Gremlin's Hornet Page - F/A-18 page
GamePen - o F/A-18 Hornet Korea
GameSpot - o F/A-18 Hornet Korea
ic_111.gif (67 bytes)
ic_25.gif (58 bytes)

F/A-18 KOREA Demo.exe 9.8 MB - demo
F/A-18 KOREA Demo.exe 9.8 MB - demo / jiné umístění /
F/A-18 KOREA Demo.exe 9.8 MB - demo / jiné umístění /
KOR101.EXE 9.6 MB - patch na verzi 1.01 pro F/A-18 KOREA
F18Korea102.ZIP 4.1 MB - patch z verze   1.01 na  v 1.02 / mimo jiné i podpora Voodoo2 /

Email pro FSB (připomínky, názory, návrhy ) Na stránku IN ACTION Page UP

Design by Petr"Shark" Kerle
Last update 19.11.2000